همیار ترخیص ساعی ـ خدمات ترخیص کالا ـ ترخیص کار گمرک تهران

تعرفه گمرکی برای دوربین مدار بسته

تعرفه گمرکی برای دوربین مدار بسته
Ratings
(0)

یکی از پرکاربردترین وسایل الکترونیکی در کشور ما، انواع دوربین‌های مدار بسته بوده است. این دوربین‌ها از جمله محصولات وارداتی به شمار می‌روند که منبع وارد کننده‌ی آنها، کشورهایی نظیر: تایوان، چین، کره، بوده است. این دوربین‌ها نیز مانند بسیاری از کالاهای دیگر از تعرفه گمرکی و همچنین شرایط خاص برای ترخیص برخوردار هستند.

امروزه به دلایل بسیار زیادی شاهد موارد استفاده‌ی گسترده از دوربین‌های مدار بسته خواهیم بود. یکی از محصولات وارداتی به کشور، انواع دوربین‌های مدار بسته هستند. این دوربین‌ها نیز از تعرفه گمرکی و شرایط ترخیص کالای منحصر بفردی برخوردار می‌باشند که در حیطه‌ی کاری یک فرد متخصص و باتجربه و همچنین یک ترخیص کار حرفه‌ای بوده است. همیار ترخیص ساعی با ارائه‌ی راهکارهای هوشمندانه و حرفه‌ای در این زمینه، گزینه‌ی ایده‌آلی برای بسیاری از شرکت‌ها و مراکز وارد کننده بوده است.

دوربین‌های مدار بسته از کشورهای مختلفی، وارد کشور ما خواهند شد. از جمله کشورهای وارد کننده می‌توان به امارات، کره جنوبی، چین،آلمان، تایوان اشاره نمود. تعرفه‌ی گمرکی این دوربین‌ها نیز با توجه به تعرفه‌ی ۸۵۲۵۸۰۱۰ تعیین خواهد شد. از موارد قابل توجه در این تعرفه، می‌توان به:

%۱۰ حقوق گمرکی
%۹ مالیات ارزش افزوده
اشاره کرد. این تعرفه قوانین دیگری را نیز در بر خواهد داشت. از جمله:

برخورداری از مجوز استاندارد
ثبت سفارش در توسعه تجارت
عدم امکان استفاده از ارز مرجع
تاییده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
از این رو با توجه به موارد ذکر شده، برای ترخیص دوربین مدار بسته با بهترین شرایط، می‌توانید از خدمات شایسته و مقرون به صرفه‌ی همیار ترخیص ساعی بهره برداری نموده و شاهد نتایج شگفت انگیزی در این زمینه باشید. با در نظر گرفتن تنوع گسترده در دوربین‌های مدار بسته‌ی عرضه شده به بازار، متخصصین در این زمینه، کارهای مناسب را در جهت پرداخت تعرفه گمرکی و همچنین ترخیص دوربین مدار بسته انجام خواهند داد.

اعلام نظر دفتر تعرفه ارسالی طی نامه بازگشتی به گمرک اجرایی مربوطه نظر رسمی مرجع مذکور بود و لازم الاجرا است، با این وجود اعلام نظرهای ارسالی به صورت هفتگی به گمرکات اجرایی جهت آشنایی گمرکات با نظرهای صادره و اتخاذ رویه یکسان در خصوص پرونده های اختلافی و نیز ایجاد یک بانک اطلاعاتی غنی در این خصوص می باشد که صرفا جنبه اطلاع رسانی رداد.
بدیهی است بخشنامه های صادره از سوی دفتر تعرفه ارسالی به گمرکات با عنوان (بخشنامه) از این امر مستثنی بوده و توسط گمرکات اجرایی لازم الاجرا می باشد.

مقرر گردیده است در اعلام نظرهای صادره در خصوص پرونده های اختلافی به آراء کمیسیون های رسیدگی به اختلافات گمرکی و تجدیدنظر نیز اشاره شود، مع الوصف باید به این اصل مهم توجه داشت مطابق مفاد ماده 149 قانون امور گمرکی ” آرا کمیسیون ها که آراء کمیسیون رسیدگی به اختلافات گمرکی و تجدیدنظر منطبق برهم باشد در موارد مشابه و وحدت موضوع، مشروط بر آنکه اینگونه آراء مورد پذیرش صاحب کالا نیز قرار گیرد استناد نمایند.

 

تعرفه گمرکی برای دوربین مدار بسته

کارشناسان شرکت همیار ترخیص ساعی همراه دو دهه سابقه حرفه ای در زمینه ترخیص کار کالا، انجام امور گمرکی این شرکت را در سال ۱۳۹۴ تاسیس نمودند تا بتوان با تغییر رویه های گمرکی و تجارت فرامرزی در زمینه های ترخیص کالا،صادرات و واردات با استفاده از تجارب یکایک آنها در کنار تجار و وادکنندگان کشور در پیشبرد تجارت خارجی نقش به سزایی ایفا نمایند
 

آدرس شرکت

  • 02188721155
  • 09353505100
  • تهران ـ خیابان وزرا ـ خیابان بیستم ـ پلاک 28
    طبقه دوم ـ واحد چهار